![]() |
| Macam takde punchline letak pic ni. Hehehe |
Serious, malam tadi aku mimpi aku kahwin. Dengan siapa? Dengan someone yang aku kenal. Adakah aku terlalu gatal untuk berkahwin? Jawab sendiri ye Atheyqa..
*sampai sekarang masih tersipu-sipu malu bila imbas balik mimpi malam tadi. Ahaks! Majlis kahwin macam retissss! Tapi tak mainlah taja-taja ni. Sentap? Kesah? Kekekeke. Sorry..
Nota Penulis: Takmo kawen awal. Nak enjoy dulu! Boleh kan..?

No comments:
Post a Comment
Nak Dengar Kata Awak Pulak